برگزاری مسابقات شنا به مناسبت هفته تربیت بدنی

مسابقه شنای بخش بانوان شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت هفته تربیت بدنی در تمامی رده های سنی کارکنان و فرزندان برگزار و از نفرات برتر با اهدای لوح و جایزه تقدیر شد.

در پایان اين رقابت ها نتايج زیر به دست آمد:

اسامی نفرات برنده به ترتیب رده های سنی مختلف

 10_8 سال:

كيميا موچگانی، سارا رحيمی پور، رايا حسن پور

13_11 سال:

ملينا منصوری، آيسانا جلالی، آروشا فتح علی زاده

16_14 سال:

اليسا اميری نصب، ركسانا باقری، پارميداعرب

19_17 سال:

آيناز عبدشاهزاده، هيفاء قاطع

25_20 سال:

به ترتیب پريا رشيدی، آيسان باورصاد

30_26 سال:

فرزانه علوی مقدم، سپيده محمدی

35_31 سال:

حنانه سبحانی، مريم نواصر

40_36سال:

سهيلا عالی وند، لادن قاسمی، مرسده حامد

45_41 سال:

ندا ويسی، بهارک صيادى

50_46 سال:

ليلا قاسمی، الهام زرگانی، نسرين ديوانی

55_51 سال:

غنيمه سعدی، مرجان نوروزی

59_5 سال:

زيبا جناغ، زهرا حميد، ماندانا معتمدی

60 سال به بالا :

سرور اميرياوری، رقيه جوانمردی، فرح اشرف پور

مهناز کریمی، بهناز زمانی، پریسا سلیمانی، پرستو صمدی، مهنوش بختیارفر، اسمهان اهوازی، درسا عبدشاهزاده به عنوان ناجیان و داوران و همچنین سیما حافظی، بختیاری، هرمزی، پارمیس حیدری، راضیه حافظی و صبا حردانی به عنوان متصدی و پرسنل استخر در این رقابت ها همکاری داشتند.

 

برگزاری مسابقه فوتبال با چاشنی مسوولیت اجتماعی

امور ورزش پایانه های نفتی ایران، مسابقه فوتبالی را برای تجلیل از چهار ورزشکار بازنشسته شرکت پایانه های نفتی ایران(فرود دارابی، محمد بمپوری، محمد ابتدایی و حسن آبروش) که همواره در فعالیت های ورزشی حضور داشتند، برگزار کرد . در حاشیه این مسابقه نیز امور ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران، همسو با اهداف مسؤولیت اجتماعی خود، به جمع آوری کمک‎های خیرخواهانه برای کمک به معالجه فرزند، امیرعلی زنگنه (همکار نفتی) اقدام کرد.

 

نایب قهرمانی نفت تهران در رقابت های دوومیدانی

 باشگاه های کشور

مرحله سوم و پایانی از بیست و هفتمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان با نایب قهرمانی تیم نفت تهران با حداقل اختلاف ۵ امتیازی به پایان رسید. سومین و آخرین مرحله از بیست و هفتمین دوره رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور در بخش آقایان با قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان در مجموعه دوومیدانی آفتاب انقلاب تهران به پایان رسید. در این رقابت ها بیش از ۲۲۰ ورزشکار در قالب ۱۰ تیم؛ ذوب آهن اصفهان، آکادمی گل گهرسیرجان، نفت تهران، کارا ماشین، نیروی زمینی ارتش، بازرگانی عماد، تکنیک برتر بابلسر، عقاب نیروی هوایی، صنعت مس کرمان و آکادمی فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان در مجموع سه مرحله، تیم ذوب آهن اصفهان با ۵۷۰ امتیاز قهرمان، نفت تهران با ۵۶۵ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم گل گهر سیرجان با ۴۵۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. تیم های کاراماشین، نیروی زمینی ارتش، عماد، تکنیک برتر بابلسر، عقاب نیروی هوایی، فارس و مس کرمان به ترتیب جایگاه های چهارم تا دهم را به خود اختصاص دادند. با عبدالغفار سقر، سرمربی تیم دوومیدانی نفت تهران گفت وگویی داشتیم که در شماره آینده «مشعل» منتشر خواهد شد.

 

تساوی صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، در هشتمین هفته لیگ برتر کشور، مقابل تیم استقلال خوزستان رفت و این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر در رده چهاردهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

 

حضور سرمربی نفت تهران در دوره بین المللی مربیگری  بوداپست

جمال چاوشی فر، مربی جوان و آینده دار فدراسیون شنا و سرمربی تیم نفت تهران به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک ایران برای حضور در دوره بین المللی مربیگری، راهی بوداپست شد. پس از انجام مراحل مصاحبه و کسب امتیاز لازم در بین تمامی مربیان معرفی شده از سوی تمامی فدراسیون های ورزشی، جمال چاوشی فر، مربی ارزنده و جوان فدراسیون شنا ایران با اخذ حمایت از بخش المپیک سولیداریتی به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک برای حضور در دوره بین المللی مربیگری انتخاب شد. این دوره به منظور بالا بردن سطح دانش مربیان ۱۰ مهر الی ۱۰ آذر ۱۴۰۲ در دانشگاه علوم ورزشی شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود. از همین رو با پیگیری واحد همبستگی کمیته ملی المپیک، چاوشی فر به عنوان نماینده ایران برای شرکت در این دوره یکشنبه (9 مهر ۱۴۰۲) تهران را به مقصد بوداپست ترک کرده و هم اکنون در این کلاس ها حضور دارد. او پیش از این با تیم شنای نفت تهران موفق به کسب چند عنوان قهرمانی لیگ برتر شده است.

 

برتری نفتی ها در لیگ برتر هندبال بانوان

پنجمین هفته دیدارهای لیگ برتر هندبال بانوان ایران با پیروزی هندبالیست های نفت و گاز زاگرس جنوبی، مقابل یاران تیم شهید چمران لارستان به پایان رسید. در نیمه نخست این بازی، زاگرسی ها ۱۱ بار و لارستانی ها هم 6 بار موفق به گلزنی شدند و نیمه نخست را تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی به نفع خود به پایان رساند. در نیمه دوم نیز تیم نفت و گاز زاگرس جنوبی توانست با نتیجه 29 بر 21 بازی را به نفع خود به پایان رساند. خدیجه قانع، رهبری تیم هندبال بانوان زاگرس جنوبی را به عهده دارد.

 

برتری ملی حفاری در هفته نخست سوپر لیگ فوتسال بانوان

شاگردان فاطمه شریف در دربی فوتسال خوزستان در هفته اول سوپرلیگ کشور به برتری دست یافتند. تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در هفته نخست سوپرلیگ فوتسال زنان کشور در خانه، پذیرای پالایش نفت آبادان بود. این بازی در پایان با تک گل فاطمه پاپی به سود ملی حفاری به پایان رسید تا این تیم، برنده دربی فوتسال خوزستان لقب بگیرد.