تارتار توافق کرد، هيات مديره ابقا  شد، بازيکنان جديد درراهند

پايان بحران در نفت مسجد سليمان

پس از چند هفته بلاتکليفي سرانجام نفت مسجدسليمان بحران را پشت سر گذاشت و حالا در راه سروسامان گرفتن است تا بتواند در ليگ برتر نوزدهم، حضوري با صلابت داشته باشد.درهفته هايي که پشت سرگذاشتيم، تکليف هيات مديره، مديرعامل و سرمربي نفت مسجد سليمان مشخص نبود و همين موضوع باعث شده بود که ناخواسته اين تيم وارد بحران شود. البته بعد از مخالفت با استعفاي مهران نصريان دوست، مديرعامل تيم که طي حکمي در پست خود ابقا شده بود، اوضاع خوب به نظرمي آمد، ولي عملا تيم و باشگاه در سکوت خبري به سر مي برد. هيچ اتفاق رو به جلويي رخ نمي داد؛ نه بازيکني جذب مي شد و نه خبري از سرمربي جديد بود. البته در همين برهه شنيده مي شد بازيکنان هم يکي يکي دارند از نفت جدا مي شوند که اين موضوع، اوضاع را بحراني تر کرده بود و در اين ميان هم کسي به فکر نفت مسجد سليمان نبود.بعداز چند هفته منتشر شدن اخبار بد درخصوص تيم نفت مسجد سليمان بالاخره خبرهاي خوش هم به گوش رسيد که نخستين خبر خوب، تاييد شدن اعضاي هيات مديره و سپس نهايي شدن حضورمهدي تارتار به عنوان سرمربي در نفت مسجد سليمان، تمديد و خريد بازيکنان جديد باعث شد تا اوضاع نفت بهبود يابد و در مسير حضور با صلابت در ليگ برتر نوزدهم قرار بگيرد.

ابقاي اعضاي هيات مديره

اولين خبر خوشي که در خصوص نفت مسجد سليمان به گوش رسيد، تاييد شدن و ابقاي اعضاي هيات مديره اين تيم بود.

عطاءالله بهادري، رئيس هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان با تاييد اين خبر درباره آخرين وضعيت باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: خدا را شکر بعد از مدتها رايزني و جلسه و بحث و بررسي، اعضاي هيات مديره تاييد و در سمت خود ابقا شدند. مسئولان استاني و شهرستان مسجدسليمان، اعضاي فعلي هيات مديره باشگاه (بهادري، فرجي، شجاعي، نصيريان دوست و مولايي) را به احمد محمدي (مديرعامل شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب) براي ابقا دراين سمت پيشنهاد کردند که او اين پيشنهاد را پذيرفت و اعضا در سمت خود ابقا شدند. احمد محمدي اکنون بايد نامه اي به مديرعامل شرکت ملي نفت ايران ارسال کند تا باشگاه نفت مسجدسليمان به عنوان يک موسسه و با اعضاي فعلي هيات مديره ثبت شود.

يزدي مديرعاملي را نپذيرفت

رئيس امورورزش و تربيت بدني ورزش مناطق نفت خيز جنوب که يکي از کانديداهاي مدير عاملي باشگاه نفت مسجد سليمان بود، اين پست را قبول نکرد. هدايت يزدي که قبلا مديرعامل باشگاه نفت مسجد سليمان بود و موفق شده بود، اين تيم را از ليگ يک به ليگ برتر بياورد، با توضيح بيشتر در اين خصوص گفت: به من پيشنهاد شد دوباره مديريت تيم را به عهده بگيرم، اما به دليل مشغله کاري و هم اينکه بعد از ليگ برتري شدن، ديگر تيم از بدنه نفت جدا شده و بايد به طور خصوصي اداره شود، براي همين قبول نکردم. خوشبختانه هيات مديره درپست خود ابقا شدند و همگي از نفرات زبده هستند و مطمنا مي توانند تيم را به خوبي اداره کنند. يزدي در خصوص مدير عامل هم گفت: هنوز آقاي نصيريان دوست مديرعامل هستند مگر اينکه در آينده نخواهند ادامه دهند وهم اينکه اعضاي هيات مديره تصميم جديدي بگيرند، اما به احتمال قوي آقاي نصريان دوست در سمت خود باقي مي مانند. يزدي درباره جذب بازيکن و مربي هم گفت: تا آنجا که خبر دارم، کار تارتار تمام شده است و اعضاي هيات مديره در صدد تمديد و جذب بازيکنان جديد هستند تا تيم به مشکل نخورد.

مذاکره مديران باشگاه نفت مسجدسليمان با تارتارو بازيکنان مدنظراو

رئيس هيات مديره باشگاه نفت مسجد سليمان از مذاکرات با مهدي تارتار براي سرمربي شدن زردپوشان مسجدسليمان خبر داد و گفت: تارتار به صورت شفاهي پيشنهاد نفت را پذيرفته است. او يک مربي جوان و باتجربه محسوب مي شود و عملکرد خوبي داشته است. با بازيکنان موردنظر تارتار در تيم نفت يا تيم هاي ديگر مذاکره کرديم و اين مذاکرات را ادامه مي دهيم. تارتار گفته است در صورتي به نفت مسجدسليمان مي آيد که بازيکنان موردنظرش جذب شوند. اگر حضور او در نفت قطعي شود، تلاش مي کنيم يک اردوي تدارکاتي با نظر وي برگزار کنيم.

ترميم ورزشگاه اختصاصي

رئيس هيات مديره باشگاه نفت مسجدسليمان درباره اصلاحات ورزشگاه شهيدبهنام محمدي مسجدسليمان براي ليگ نوزدهم گفت: براي اين ورزشگاه يک پيمانکار گرفتيم تا اصلاحات موردنظر سازمان ليگ انجام شود و الان کارها پيش مي رود. اعضاي هيات مديره با دلگرمي هاي مديران شهري و استاني به کار خود ادامه مي دهند تا نفت مسجدسليمان به جايگاه شايسته اش بازگردد.

شرط تارتار براي پذيرش هدايت نفت مسجدسليمان

سرمربي احتمالي نفت مسجدسليمان براي پذيرش اين سمت، شرطي را براي مديران باشگاه در نظر گرفته است.

همان طور که گفتيم، از مهدي تارتار به عنوان جدي ترين گزينه هدايت تيم فوتبال نفت مسجدسليمان نام برده مي شود، اما اين مربي براي هدايت نماينده مسجدسليمان در ليگ برتر شرطي را براي مديران اين باشگاه در نظر گرفته است. تارتار ليستي از بازيکنان مدنظرش را به مسئولان نفت مسجدسليمان داده و اعلام کرده که بازيکناني را که مي خواهد جذب شوند. سرمربي احتمالي نفت مسجدسليمان عنوان کرده اگر بازيکنان مورد نظر خود را جذب کند، هدايت اين تيم را در فصل آينده به عهده خواهد گرفت.

 

طيبي به نفت مسجدسليمان پيوست

در ادامه جذب بازيکنان ليست مهدي تارتار، سرمربي جديد نفت، مدافع سابق تيم تراکتورسازي تبريز به نفت مسجدسليمان پيوست. محمد طيبي، مدافع سابق تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز که سابقه بازي در پارس جنوبي را زير نظر تارتار دارد، با عقد قراردادي به نفت مسجدسليمان پيوست. طيبي که فصل گذشته در تراکتورسازي بازي مي کرد، با قراردادي يک ساله راهي نفت مسجدسليمان شد تا فصل آينده در اين تيم به فوتبال خود ادامه دهد.

 

کوليبالي با نفت مسجدسليمان تمديد کرد

در راستاي ليست، مهدي تارتار براي هدايت نفت مسجد سليمان مدافع تيم نفت مسجدسليمان، قراردادش را با اين تيم به مدت يک فصل ديگر تمديد کرد. موسي کوليبالي، مدافع تيم نفت مسجدسليمان که قراردادش با اين تيم به پايان رسيده بود، براي يک فصل ديگرقراردادش را با اين تيم تمديد کرد. اين تمديد قرارداد درحالي صورت گرفت که صحبت هايي مبني بر انتقال اين بازيکن به فولاد خوزستان به گوش مي رسيد، اما اين بازيکن با قراردادي که امروز امضا کرد، يک سال ديگر در نفت مسجدسليمان حضور خواهد داشت.

 

مديرعامل و هيات مديره باشگاه نفت آبادان ابقا شدند

3 خارجي و 4 ايراني گزينه هاي سرمربيگري نفت آبادان    

مديران باشگاه نفت آبادان بعد از يک ماه بلاتکليفي ابقا شدند. پس از تصميم مجمع مبني بر ابقاي اعضاي هيات مديره و جلسه هيات مديره صنعت نفت آبادان، علي عيسي زاده در پست مديرعاملي موسسه ابقا شد. ساير اعضاي هيات مديره نيز در سمت هاي خود ابقا شدند، به اين ترتيب، نصراصفهاني رئيس هيات مديره که قبلا استعفا کرده بود، بار ديگر به کار بازگشتند. هفته گذشته اولين جلسه هيات مديره اين باشگاه برگزار شد و بعد از يک ماه بلاتکليفي، تکليف مديريت اين باشگاه مشخص شد.

با اعلام رئيس هيات مديره باشگاه نفت آبادان، گزينه هاي سرمربيگري اين تيم مشخص شدند. اين تيم که هنوز تمرينات خود را آغاز نکرده است در نقل و انتقالات هم فعاليتي نداشته و قرار شد، از اين هفته اين باشگاه وارد نقل و انتقالات شود. از جمع طلايي پوشان آبادان تاکنون شهاب گردان دورازه بان اين تيم جدا شده و به فولاد خوزستان پيوست.

در خصوص گزينه هاي سرمربيگري نفت آبادان، حسن نصر اصفهاني، رئيس هيات مديره گفت: هيات مديره مستقيم با مربيان صحبت مي کند؛ ما 3 گزينه خارجي و 4 گزينه داخلي را بررسي کرديم و تا زماني که با هر يک از اين گزينه ها به نتيجه نرسيم، به طور رسمي اسمي را اعلام نمي کنيم و اختيار انتخاب سرمربي را به مديرعامل داده ايم.

وي در پاسخ به اين سوال که از چه زماني تمرينات تيم آغاز مي شود، گفت: تمرينات به زودي زير نظر کادرقبلي آغاز مي شود؛ سرمربي جديد که انتخاب شود، در مورد دستيارانش توافق مي کنيم.

رئيس هيات مديره نفت آبادان در ارتباط با بودجه اين باشگاه گفت: بودجه اين فصل هم تصويب شد، ما زياد بودجه را بالا نبستيم؛ باشگاه نفت آبادان کارخانه بازيکن سازي است و واقعا در داشتن نيرو مشکلي نداريم.

 

انتخابي   تکواندوکاران نوجوان   مناطق   نفت خيز جنوب

نخستين مرحله مسابقات انتخابي تيم نوجوانان تکواندو باشگاه فرهنگي - ورزشي مناطق نفت خيز جنوب درسالن تکواندو مجموعه ورزشي شهرک نفت اهواز برگزار شد و نفرات برگزيده، پس از گزينش نهايي در رقابت هاي ليگ نوجوان باشگاه هاي کشور (جام آينده سازان المپيک)حضور خواهند يافت.

مسابقات انتخابي تيم تکواندو نوجوانان، براي حضور در ليگ نوجوانان باشگاه هاي کشور(جام آينده سازان المپيک)، با مبارزات 80 تکواندوکار در 10 وزن در سالن تکواندو شهرک نفت برگزار و در پايان نفرات برگزيده براي حضور در اردوي اين باشگاه مشخص شدند.

مسابقات انتخابي در دو مرحله و با حضور فرزندان کارکنان شرکتي تمام شرکت هاي تابع مناطق نفت خيز جنوب مثل گچساران و آغاجاري برگزار شد.

 

فرزند   نفتي،  قهرمان مسابقات تنيس روي ميز جوانان 

پينگ پنگ باز باشگاه مناطق نفت خيزجنوب، عنوان قهرماني مسابقات جوانان استان خوزستان را کسب کرد.

مسابقات پينگ پنگ قهرماني جوانان استان خوزستان در سالن انقلاب مجموعه ورزشي تختي اهواز با حضور 50 بازيکن برگزار شد که درپايان عليرضا بابادي وند از فرزندان کارکنان شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب در بخش انفرادي بعد از پشت سر گذاشتن تمام حريفانش و با درخشش و اقتدار، به مقام قهرماني دست پيدا کرد.

همچنين علي قراچه و محمد جواد قراچه، ازديگر فرزندان نفتي که در اين رقابت ها حضور داشتند، عناوين پنجم و هشتم اين رقابت ها را به خود اختصاص داند.نفرات برتر اين مسابقات به عنوان تيم منتخب استان خوزستان به رقابت هاي کشوري اعزام مي شوند.