گزارش «مشعل» از مسابقات ورزشی

 فرزندان پسر 25 سال و پایین تر شرکت ملی نفت

یازده روز رقابت، یازده روز رفاقت

مسابقات ورزشی سراسری فرزندان پسر 25 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران با حضور 850 ورزشکار، مربی و کادر اجرایی در مجموعه فرهنگی- ورزشی محمودآباد برگزار شد.

مسابقات ورزشی سراسری فرزندان پسر 25 سال و پایین تر (کمتر از 17 سال و بالاتر از 17 سال) شرکت ملی نفت ایران از تاریخ 6 تا 17 بهمن ماه در مجموعه فرهنگی- ورزشی محمودآباد در 8 رشته ورزشی و با حضور 10 شرکت برگزار شد. رشته های ورزشی این مسابقات شامل فوتبال، والیبال، تنیس روی میز، شنا، شطرنج، بدمینتون، تنیس خاکی و دوومیدانی بود که با میزبانی شرکت نفت مناطق مرکزی با شعار «تحصیل، تهذیب، ورزش» و «نفت مناطق مرکزی دوستدار خانواده» برگزارشد.

بیش از 850 ورزشکار، مربی و کادر اجرایی در قالب 10 تیم از شرکت های نفت مناطق مرکزی (میزبان)، نفت فلات قاره، نفت و گاز پارس، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ملی حفاری، نفت خزر، مدیریت اکتشاف، بهینه سازی مصرف سوخت، پایانه های نفتی و ستاد تهران در این مسابقات با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات و بعد از 11 روز رقابت میان ورزشکاران حاضر، تیم ملی حفاری با 7 قهرمانی و 2 مقام دومی در مقام اول، ستاد تهران با 2 قهرمانی و 4 مقام دومی در رده دوم، تیم مناطق ویژه با 2 قهرمانی در مقام سوم، فلات قاره با یک قهرمانی و 2 مقام دومی در رده چهارم و در نهایت نفت و گاز پارس با یک قهرمانی، یک مقام دومی و 2 مقام سوم در رده پنجم قرار گرفتند.

 نتایج مسابقات این دوره از مسابقات ورزشی سراسری فرزندان پسر 25 سال و پایین تر شرکت ملی نفت ایران به این شرح است:

   فوتبال

مسابقات فوتبال در مجموعه ورزشی- آموزشی نفت محمودآباد با حضور 200 ورزشکار، مربی و کادر اجرایی شامل 8 تیم در دو گروه 25 سال و پایین تر و زیر 17 سال (در هر گروه 4 تیم) به صورت دوره ای برگزار شد. در گروه 25 سال و پایین تر بعد از برگزاری 12 بازی، تیم ملی حفاری با شکست دادن تمام حریفان خود به مقام قهرمانی دست پیدا کرد. این تیم در رده زیر 17 سال با پیروزی مقابل تمام حریفان خود، قهرمان شد. همچنین تیم ستاد تهران در این رده سنی به مقام دوم و نفت مناطق مرکزی بر سکوی سوم ایستاد. در رده زیر 25 سال نیز تیم ملی حفاری به قهرمانی رسید و نفت فلات قاره و نفت مناطق مرکزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

   بدمینتون

مسابقات بدمینتون در دو رده تیمی و انفرادی با حضور بیش از 40 بازیکن، مربی و کادر اجرایی برگزار شد. در بخش تیمی که فقط در رده زیر 17 سال برگزار شد، تیم نفت فلات قاره قهرمان، ستاد تهران دوم و منطقه ویژه در رده سوم قرار گرفت. همچنین در بخش انفرادی در رده زیر 17 سال، طاها حقیقت نیا مقام اول، طاها باقری مقام دوم و مانی وهابی و مهدی رضایی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند. در رده سنی 25 سال و کمتر نیز آرین فتحی به عنوان قهرمان، میرحسین محترمی دوم و محمد روسنایی و محمد راد راحمی به صورت مشترک به مقام سوم دست یافتند.

  شنا

مسابقات شنا در 4 ماده (کرال سینه و پشت، قورباغه و پروانه) و در 2 رده سنی از 7 تا 17 سال و 18 تا 25 سال با حضور بیش از 250 ورزشکار، مربی و کادر اجرایی در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد. در بخش انفرادی و تیمی، تیم ملی حفاری در هر دو رده سنی قهرمان و مدال های انفرادی را به دست آورد. ملی حفاری در رده سنی زیر 17 سال با 474 امتیاز قهرمان شد. تیم ستاد با 436 امتیاز مقام دوم و پایانه های نفتی با 424 امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی 18 تا 25 سال نیز تیم ملی حفاری با 216 امتیاز اول و نفت مناطق مرکزی و پایانه های نفتی با 192 امتیاز و 171 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تنیس خاکی

مسابقات تنیس خاکی در دو بخش تیمی و انفرادی برگزار شد. در بخش تیمی که با حضور 20 ورزشکار در قالب 4 تیم به صورت دوره ای برگزار شد، در پایان تیم نفت و گاز پارس با شکست دادن تمام حریفان خود موفق به کسب مقام قهرمانی شد. همچنین تیم ملی حفاری به مقام دوم و تیم ستاد تهران بر سکوی سوم ایستاد. اعضای تیم نفت و گاز پارس، نویان صدرنیا، محمدامین ناظمی، سید مصطفی شریف، سید صادق شریف، همچنین رضا ملکی، مربی و سیدمحمد شریف، سرپرست این تیم هستند.

اعضای تیم ملی حفاری که مقام دوم این مسابقات را به دست آورد، محمد نیک مهر، حسین بهپور، بنیامین هادی پورفر، کارن نوبخت، کیارش شاه حسینی، همچنین بهمن قنبری، سرپرست و عبدالامیر سوده، مربی هستند.

اعضای تیم ستاد تهران که بر سکوی سوم قرار گرفتند، محمدامین افکاری، دانیال عنایت مهر، امید باغبانی، میعاد گلپایگانی، محمدمهدی محمدی، بازیکنان و مصطفی علی بخشی، مربی و محمدحسین زینلی، سرپرست این تیم هستند.

در بخش انفرادی

بخش انفرادی مسابقات تنیس خاکی نیز نفر اول سید مصطفی شریف از تیم نفت و گاز پارس، نفر دوم سید صادق شریف از تیم نفت و گاز پارس و مقام سوم به طور مشترک به حسین بهپور از تیمی ملی حفاری و محمد منقثم رسید.