استخدام فارغ التحصيلان گروه «الف» دانشگاه نفت

انجام اقدام های لازم برای برگزاري فرآيند مصاحبه فني - تخصصي و روان شناختي براي جذب و استخدام تعداد 2 هزار و 76 نفر از فارغ التحصيلان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت.

برقراري مجدد طرح نظام/ امريه – نخبه وظيفه

برقراري مجدد طرح نظام/ امريه - نخبه وظيفه، از تيرماه 1401 به مدت 2 سال و به تعداد سالانه 350 نفر، پس از وقفه 14 ماهه، صدور امريه و معرفي تعداد 333 نفر، همچنين با پيگيري هاي متعدد معرفي تعداد 112 نفر نخبه وظيفه به شركت هاي تابعه صنعت نفت.

تعديل مدرك كاركنان

تشكيل شوراي جديد بررسي و تعيين سوابق و تعيين تكليف کلیه مدارک تحصیلی اخذ شده برای بازنگري ابلاغيه تعديل مدرك با هدف برقراري عدالت و رفع تبعيض (بيش از 10 هزارپرونده) با توجه به مصوبات اخیر ابلاغی.

اخذ مجوز پرداخت سقف حقوق

با توجه به قانون بودجه سال 1402 که سقف حقوق را 550 میلیون ریال برای تمام مناطق کشور تکلیف کرده بود، با برگزاری جلسات کارشناسی با سازمان اداری و استخدامی كشورو شورای حقوق و دستمزد و تببین جایگاه و شرایط کاری کارکنان صنعت نفت، مجوز افزایش سقف حقوق درصنعت نفت متناسب با منطقه و شغل از شورای حقوق و دستمزد اخذ شد.

استقرار چرخه مدیریت بهره وری برای نخستین بار

اجرايي کردن تكليف مندرج در ماده 3 قانون برنامه ششم توسعه كشور و استقرار كامل چرخه مديريت بهره وري براي نخستين بار در صنعت نفت و ثبت بالاترین میزان رشد بهره وری کل عوامل تولید در سال 1401 در گروه نفت به میزان 3/9 درصد که مبین نقش موثر و بالای گروه نفت در سهم 75 درصدی بهره وری از مجموع رشد اقتصادی کشوراست.

نظام مند کردن فرآيند ارزيابي عملكرد ساليانه

طراحي فرآيند ارزيابي عملكرد «برنامه محور» از طريق تشكيل كارگروه هاي تخصصي با هدف اجرايي کردن سياست هاي كلي نظام اداري ابلاغي مقام معظم رهبري و نقشه راه اصلاح نظام اداري كشور.

ورزش برای كاركنان مدت موقت

فراهم کردن امكان برخورداري از خدمات ورزشي و شركت در مسابقات و المپيادهاي ورزشي وزارت نفت براي كاركنان قرارداد موقت و خانواده هاي آنان، همانند كارمندان رسمي، براساس مصوبات شوراي مركزي ورزش وزارت نفت.

گسترش خدمات برای بیماران مسری

تسری «فوق‎العاده کارمندان ارائه دهنده خدمت به بیماران مسری» مطابق ضوابط تعيين شده تا پايان دوره همه گيري كرونا، با توجه به شرايط ويژه همه گيري ويروس كرونا و مخاطرات پيش روي كادر درمان ازجمله پرستاران و پيراپزشكان و ضرورت حمايت از فعالان سلامت در مقابله با بیماری‎های مسری ازجمله ويروس كرونا به منظور مساعدت لازم برای حفظ انگيزه، تقدير از تلاش و جبران زحمات کارکنان مدافع سلامت شاغل در بخش هاي مرتبط با بيماران كرونايي.

بازنگري در كمك بلاعوض پيوند كليه

افزايش سقف مبلغ كمك بلاعوض پيوند كليه و پرداخت 50 درصد به پيوند كبد، ريه، پانكراس، مغز استخوان و قلب.

خدمات دندانپزشكي در دسترس

تسری خدمات دندانپزشكي در طرح توسعه خدمات بهداشتي و درماني در دسترس كارمندان جهت استفاده از مراکز خارج از صنعت نفت، با توجه به عدم گسترش مراکز ملکی خدمات دندانپزشکی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و پراکندگی جغرافیایی مشمولین در اقصی نقاط کشور.

اصلاح ضوابط تعديل مدرك

بازنگری ضوابط تعدیل مدرک درراستای افزایش انگیزه و حصول رضايت شغلي كاركنان و ايجاد انگيزه در آنان.

جذب كاركنان سرخس و خانگيران

بازنگری شرایط جذب و نگهداشت با توجه به مکاتبات و درخواست های متعدد شاغلین شرکت بهره‎برداری نفت و گاز شرق در منطقه سرخس و خانگیران مبنی بر وجود چالش‎ها و مشکلات سازمانی فراوان مرتبط با موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی خاص شهر سرخس و منطقه عملیاتی خانگیران ازنقطه نظر دامنه بالای نوسان های دما، غلظت بالای ریزگردها، همچنین باتوجه به حساسیت و اهمیت منطقه از نظر ضرورت تولید و تامین پایداری گاز مورد نیاز 6 استان بزرگ کشور در سخت ترین شرایط آب و هوایی و گستردگی محدوده جغرافیایی استقرار چاه ها و تاسیسات بهره برداری در آن، همچنین نبود زیرساخت های لازم و امکانات رفاهی، درمانی و فرهنگی و ورزشی مناسب در شهر سرخس و درنتیجه درخواست های متعدد انتقال و جابه جایی کارکنان شاغل این منطقه.

تسري فوق‎العاده گروه صادرات اسكله آذرپاد

با توجه به تشابه وظايف و مسئوليت هاي كاركنان گروه صادرات و تعميرات اسكله دريايي آذرپاد با كاركنان گروه صادرات و تعميرات اسكله T و گروه كار تعميراتي روي گوي هاي شناور پايانه ميعانات گازي پارس جنوبي، تسری فوق‎العاده گروه صادرات و تعميرات اسكله دريايي آذرپاد به كاركنان شاغل در گروه تعميراتي روي گوي هاي شناور پايانه ميعانات گازي پارس جنوبي (شاغلين برنامه كار اقماري) و براي كاركنان گروه صادرات و تعميرات اسكله T (شاغلين برنامه كار اقماري) نيز به دليل ارتباط اسكله T با ساحل و عمق كمتر آب اطراف اسكله به نسبت اسكله آذرپاد تسری آن به ميزان50درصدفوق‎العاده یادشده.

فعالیت های محوله فراگیر

 باز طراحی مدل حکمرانی صنعت نفت

 باز طراحی نظام پیشنهادات با رویکرد نوین فناورانه و دانش بنیان

 باز طراحی داشبورد مدیریتی

 ساير موارد مشابه

شرح سفرهای استانی

انجام 9 سفر استاني به: عسلويه، خوزستان (اهواز و گچساران)، فارس (آغار و دالان)، جزيره خارك (پايانه هاي نفتي و فلات قاره)، خراسان رضوي (خانگيران)، كرمانشاه (چشمه خوش)، ايلام، هرمزگان و اصفهان/ تشكيل و راه اندازي (27) كارگروه هماهنگي سرمايه انساني با رويكرد قطب بندي (Hub) در مراكز استان هاي كشور و قرار گرفتن در زنجيره تصميم سازي حوزه منابع انساني صنعت نفت، تشكيل و راه اندازي کارگروه هاي هماهنگی سرمایه انسانی با رويكرد قطب بندي (Hub) در مراكز استان ها با هدف ایجاد هماهنگی و وحدت رویه در شناسایی مسائل و مشکلات حوزه منابع انسانی، ارائه پیشنهادهاي عملی در چارچوب قوانين و مقررات، پیگیري مصوبات سفرهاي استانی مرتبط با حوزه منابع انساني و هماهنگي و اشتراک مساعي در حل مشكلات و استفاده از ظرفيت هاي مشترك.

اجراي جدول حقوق

اجراي جدول حقوق، موضوع آیین نامه ماده 10 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت با هدف پاسخگویی قانع کننده و عمل به بخشي از مطالبات معوقه کارکنان رسمی صنعت نفت از سال ۱۳۹۳ و تصويب و ابلاغ آن از مبادي ذي ربط و اعمال آن در سیستم های پرداخت صنعت نفت برای مشمولین در سال1402.