درقالب مسئولیت اجتماعی و با رعایت پروتکل بهداشتی

  مسابقات ورزشی 9  گانه  در نفت و گاز شرق برگزار شد

 به همت بسیج و امور ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، از 31 شهریور تا 10 مهر ماه 1400 برنامه های متنوع تفریحی- ورزشی برگزار شد. این برنامه ها با توجه به شرایط کم خطر کرونایی با رعایت کلیه دستورعمل های بهداشتی در منطقه عملیاتی خانگیران، شهرستان سرخس و ستاد شرکت در مشهد مقدس با هدف ایجاد نشاط، شادابی و تحرک در بین همکاران و خانواده هایشان و همچنین به صورت مشارکتی در سطح شهرستان سرخس و در قالب مسئولیت های اجتماعی برگزار شد.

مسعود دهقان، مسئول ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق با توضیح بیشتر در این خصوص گفت: این دوره از برنامه های ورزشی که در ۹ بخش و رشته ورزشی و تفریحی برگزار شد، با استقبال گسترده همکاران و خانواده هایشان همراه بود. ابتدا یک دوره مسابقه تیمی لیزرتگ (در قالب طرح نشاط و تعالی اوقات فراغت تابستان) در سالن ورزشی انقلاب اسلامی سرخس با حضور ۳۰۴ شرکت کننده در رده های همکاران، همسران، فرزندان دختر و پسر برگزار شد که با توجه به جدید و هیجان انگیز بودن، این برنامه با استقبال بی نظیری همراه بود.

سپس همایش خانوادگی پیاده روی از شهرک نفت شهید تندگویان به مقصد گلزار شهدای معزز شهرستان سرخس و غبار روبی و گل افشانی مزار شهدا با مشارکت ۵۰ نفر برگزار شد.

در ادامه این فستیوال، همایش دوچرخه سواری از شهرک نفت شهید تندگویان تا فرودگاه الماس سرخس و همچنین مسابقه دوچرخه سواری از پلیس راه تا مزار شهدای گمنام شهرستان با حضور ۷۰ نفر دچرخه سوار همکار در سطح شهرستان سرخس برگزار شد.

سپس در قالب مسئولیت های اجتماعی یک دوره مسابقه ورزشی-رزمی با حضور ۱۵ تیم از پایگاه های بسیج روستاهای همجوار در محل پادگان سلمان فارسی مزداوند برگزار شد که در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز تقدیر شد.

مسابقات تیراندازی، بخش دیگر این فستیوال بود. رشته تیر اندازی در دو رشته تپانچه و تفنگ بادی ویژه همکاران ساکن سرخس با حضور ۸۴ شرکت کننده، ویژه بانوان همکار و همسران کارکنان ساکن سرخس با حضور ۷۲ شرکت کننده، ویژه همکاران ستاد و ساکن مشهد با حضور ۵۰ شرکت کننده وویژه بانوان همکار ستاد و همسران کارکنان ساکن مشهد با حضور ۵۰ شرکت کننده برگزار شد که در پایان نفرات برتر شناخته شدند و از آنها تقدیر به عمل آمد.

 مسابقه تنیس فوتبال در سالن ورزشی کمپ بهره برداری و شهرک نفت شهید تندگویان با حضور۵۰ شرکت کننده، برگزار شد که از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.

در ادامه مسابقه دارت ویژه همکاران ستاد مشهد در دو رده آقایان و بانوان با حضور ۶۰ شرکت کننده برگزار شد که نفرات برتر شناخته و از آنها تقدیر به عمل آمد.

در ادامه رزمایش صعود به قله بزنگان مشرف به روستای بزنگان و نصب تابلو مشخصات قله با حضور۴۰ شرکت کننده و همچنین همایش دوچرخه سواری ویژه همکاران ستاد و ساکن مشهد با حضور ۲۸ شرکت کننده برگزارشد که دوچرخه سواران مسافت ۳۰ کیلومتری رفت و برگشت پارک ملت مشهد تا طرقبه را رکاب زدند و از نفرات برتر تقدیرشد.

 یک دوره مسابقه تفریحی فوتبال رایانه ای (ps4) ویژه کارکنان اقماری ساکن در کمپ بهره برداری، برگزار شد که از هیجان بالایی برخوردار بود و در پایان از نفرات برتر تقدیر به عمل آمد.  در پایان بر خود لازم می دانم از آقای خیبری، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق، اعضای محترم هیات مدیره، مهندس ایرانی، سرپرست مدیریت عملیات، خانم کشوری، مدیر منابع انسانی، آقای نیازمند، سرپرست اداره روابط عمومی و فرمانده پایگاه بسیج قدس، جناب شیرینکار، رییس امور اداری خانگیران بابت مساعدت و همکاری در برگزاری مجموعه برنامه های تفریحی-ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس قدردانی کرده و امید است با حمایت این عزیزان و مشارکت همکاران و خانواده های محترمشان شاهد رشد و ارتقای جایگاه ورزش در سطح شرکت بهره برداری نفت و گاز شرق باشیم.

 

سرپرست ملی حفاری اهواز:

مثل همیشه در زمره مدعیان قهرمانی هستیم

 سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری با بیان این که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت های کاذب هستیم، گفت: تیم هایی که یک شبه وارد فوتسال می شوند و عمر فعالیت شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می زنند. منیژه زیبا درباره روند آماده سازی تیم فوتسال بانوان حفاری برای حضور در فصل جدید لیگ برتر اظهار کرد: تمرینات تیم از این هفته آغاز می شود که البته با نفرات کامل نیست و تیم مان هنوز کامل نشده است. امسال هدف ملی حفاری، جوانگرایی و کمک به آینده فوتسال خوزستان است. وی در ادامه تاکید کرد: البته تیم فوتسال بانوان حفاری همیشه جزو مدعیان و از باثبات ترین و پایدارترین تیم ها در امر تیم داری و حضور در لیگ برتر بوده است. ما به قهرمانی در لیگ نیز دست پیدا کرده ایم و برخی قهرمانی ها را هم به خاطر مسائل داوری و مسائل پشت پرده از دست داده ایم. سرپرست تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در ادامه نیز با بیان این که در حال حاضر در بازار نقل و انتقالات یک حباب ایجاد شده است و شاهد قیمت های کاذب هستیم، افزود: این قیمت ها، تنها دورنمای قشنگی را می سازند زیرا تیم هایی که یک شبه وارد فوتسال می شوند و یک شبه از تیم داری در این رشته کنار می روند و عمر فعالیت شان شاید یک یا دو فصل باشد، با ایجاد این بازار کاذب به فوتسال ضربه می زنند.زیبا با بیان این که در تیم مان بازیکنان وفادار، ستاره و خوب داریم، افزود: این بازیکنان به فکر پول نیستند و با عرق و علاقه در ملی حفاری بازی می کنند.

 

ارتقای کمربند همکار نفتی در تکواندو

همکار نفتی در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال شرق در آزمون ارتقای کمربند تکواندو شهرستان شاهرود (بخش آقایان) شرکت کرده و موفق به کسب مدارج بالاتر شد.  علیرضا خدادادی، همکار واحد ابزار دقیق این منطقه در این آزمون که با حضور نمایندگان فدراسیون برگزار شد، کلیه مراحل آزمون را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به اخذ کمربند بالاتر شد. خدادادی در پایان این آزمون موفق به کسب مربیگری درجه۳، داوری درجه2، داوری پومسه درجه3  و دان4 رشته تکواندو شد. تکواندو (آقایان) در منطقه شمال شرق یکی از رشته های ورزشی محبوب در بین همکاران و خانواده های آنها بوده و افراد موفقی مانند محمد حاجب، علیرضا خدادادی، محمدرضا ربیعی،  معین عرب احمدی و محمد جبارزاده در این رشته ورزشی به صورت حرفه ای حضور دارند. پیش از این محمدرضا ربیعی، فرزند یکی از کارمندان حراست منطقه شمال شرق نیزموفق به کسب دان ۳ رشته تکواندو شده بود.

 

تیم های صنعت نفت آبادان  و نفت مسجدسلیمان در ایفمارک

اعضای کادر فنی و بازیکنان دوتیم فوتبال صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان که هر دوتیم در اردوی آماده سازی و تدارکاتی تهران حضور داشتند، با حضور در ایفمارک تست پزشکی دادند.  اعضای تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با حضور در مرکز ایفمارک آزمایش های پزشکی را انجام دادند تا جهت حضور در مسابقات لیگ برتر بیست ویکم آماده حضور در این رقابت ها شوند. تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته گذشته در اردوی آماده سازی تهران به سر می برد و دوبازی تدارکاتی هم انجام داد. این اردو هفته گذشته به پایان رسید. بعد از نفتی های آبادان، اعضای تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای آزمایش های لازم به ایفمارک رفتند. بازیکنان، مربیان و دیگر اعضای تیم نفت مسجد سلیمان  به مرکز پزشکی ایفمارک رفتند و مورد معاینات لازم زیر نظر پزشکان مربوطه پیش از حضور در لیگ بیست و یکم قرار گرفتند.  با مشخص شدن نتیجه آزمایش ها و دریافت مجوز پزشکی، اعضای تیم نفت می ‎توانند این تیم را در فصل جدید لیگ برتر همراهی کنند. تیم نفت مسجدسلیمان بر خلاف صنعت نفت آبادان در حال حاضر در اردوی تهران به سر می برد و این اردو تا پس از اولین بازی این تیم در هفته اول لیگ برتر در تهران ادامه دارد.