«مشعل» مایه فخر و مباهات کارکنان است

 

حوزه روابط عمومی در صنعت نفت، به عنوان نقطه عطف صنعت روابط عمومی در سطح کشور، همراه با قدیمی ترین نشریه این صنعت به نام «مشعل»، با تأثیرگذاری شگرف، مایه فخر و مباهات کارکنان بوده و است.

  اطلاع رسانی شفاف، مؤثر و به هنگام در حوزه ورزش و تربیت بدنی صنعت نفت باعث شده، این نشریه وزین، سهم بسزایی در شناسایی نقش ورزش و فعالیت های بدنی در ارتقای سطح سلامت، شادابی و نشاط روحی و روانی کارکنان و خانواده های آنها داشته باشد و همسو با اهداف و سیاست های کلان صنعت نفت در ورزش، سبب افزایش رویکرد و میزان مشارکت آنان در فعالیت های ورزشی شود.

اداره کل سلامت و تربیت بدنی، ضمن تبریک به مناسبت انتشار هزارمین شماره «مشعل» به دست درکاران این هفته نامه وزین، موفقیت روز افزون این نشریه را در عرصه رسانه آرزومند است.

اسماعیل کبوتران- مدیر کل اداره کل سلامت و تربیت بدنی وزارت نفت

 

«مشعل» نقش مهمی در بازتاب اخبار صنعت نفت دارد

نشریه «مشعل» به عنوان یکی از قدیمی ترین نشریات وزارت نفت، نقشی مهم در بازتاب اخبار صنعت نفت و گاز کشور به عهده داشته و دارد وهمواره توانسته است ارتباط بسیار خوبی میان کارکنان این وزارتخانه، در گستره وسیع کل کشور ایجاد کند و حال که هزارمین شماره این نشریه وزین و تأثیرگذار منتشر می شود، عصاره قدمت و شکوه صنعت عظیم نفت و گاز و تلاش کارکنان پرتلاش و ایثارگر این صنعت را به نمایش می گذارد. آرزوی موفقیت و تداوم انتشار این رسانه پرمخاطب را در صنعت عظیم نفت دارم. از نکات برجسته این نشریه، به روز بودن آن است، بخصوص که اخبار رویدادهای ورزشی سراسر صنعت نفت در کوتاه ترین زمان ممکن به دست مخاطبان خود، از طریق این نشریه رسانده می شود و به بهبود ورزش نفت کمک می کند.

 شاهرخ داودی- رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران

 

«مشعل» سالیان سال جای خود را در میان مخاطبان خود باز کرده است

رسانه، به عنوان ابزاری مهم در تحولات امروز بشریت، می تواند نقشی اساسی در رشد تعاملات سیستم با دنیای اطراف داشته باشد.

وزارت نفت، به عنوان یکی از بازوهای مهم اقتصادی کشور، همواره موضوع رسانه را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده که نگین فعالیت های رسانه ای این وزارتخانه، نشریه خبری_ تخصصی «مشعل» است. این نشریه، طی این سال ها جای خود را در میان مخاطبانش باز کرده و امروز که هزارمین شماره این نشریه وزین و تاثیر گذار منتشر می شود، باید گفت که کارکنان صنعت نفت، یکهزار هفته با این هفته نامه زندگی کرده اند و از اخبار حوزه کاری خود، بخصوص ورزش مطلع شده اند. در این سال ها «مشعل» یار و یاور ورزش بوده و با انعکاس اخبار ورزشی، کمک شایانی به بهبود و پیشرفت آن کرده است.این موفقیت بزرگ را به مدیرمسؤول، سردبیر و اعضای تحریریه تبریک عرض کرده و به عنوان یکی از مخاطبان همیشگی این هفته نامه، تداوم انتشار آن بخصوص به صورت کاغذی را آرزومندم.

امین دهقانی - مسئول رسانه باشگاه فرهنگی - ورزشی نفت و گاز گچساران

 

«مشعل» انعکاس ورزش  صنعت نفت است

جهان ارتباطات كه دنياي امروز ما را شكل داده و تمامي آن بر تبادل اطلاعات پايه گذاري شده، بي شك مرهون تلاش شبانه روزي فرهيختگان و انديشمندان است. در اين ميان اهالي رسانه از شاخص ترين آنها به شمار می روند و سهم بسزايي در روشنگري، اطلاع رساني دقيق و بازتاب فعاليت هاي سازمان ها و حتي هدايت عموم مردم به سمت دانايي و روشنفكري دارند. اينجانب ضمن تبريك به مدير مسؤول محترم و تمامي كاركنان نشريه بسيار وزين «مشعل» به مناسبت انتشار هزارمين شماره اين نشريه، مراتب قدرداني و تشكر خود را به سبب پشتيباني، انعكاس اخبار و اطلاعات ورزشي شركت ملي نفت ايران در مسیر رشد و شكوفايي ورزش در بين خانواده بزرگ صنعت نفت ابراز داشته و براي تمامی مديران مسؤول عزيز، از گذشته تا كنون و دست دركاران مطبوعاتي آن مجموعه، از خداوند متعال توفيق روز افزون در عرصه رسانه و مطبوعات را مسألت دارم.

هادی افشار- رئیس امورورزش شرکت ملی نفت ایران

«مشعل» صدای ورزش صنعت نفت است

 

بيش از بیست ویک سال از انتشار اولين شماره نشريه «مشعل» می گذرد (يكم مهرسال 1378) و در تمامي اين سال ها، اين نشريه صداي خاموش نشدني صنعت نفت بوده كه الحق و الانصاف در انعكاس اخبار و رويدادهاي جاري در وزارت نفت به بهترين نحو عمل کرده است. همه عزيزاني كه به عنوان مدیرمسؤول و سردبير با هرگونه گرايش سياسي و ديدگاهي در اين نشريه وزين مشغول به کارشده اند و با استفاده از كادر مجرب كارشناس، تمام سعي و تلاش خود را به كار گرفته اند تا در عرصه های گوناگون تخصصي، فني، ورزشي، فرهنگي و... ايفاي نقش کنند، توانسته اند با بالاترين استانداردهاي اطلاع رسانی، فعالیت های جدي در صنعت نفت را كه اساس نظام سياسي و اقتصادي كشو، بر پايه آن استوار است، به تصوير بکشند و اين مهم حاصل نمی شد جز با كوشش بی دریغ و توان بالاي دست درکاران آن نشريه و اكنون به بهانه انتشار هزارمين شماره اين نشريه از خداوند متعال براي مجموعه دلسوز «مشعل» سلامت، طول عمر و سعه صدر آرزومندم تا بیش ازپیش درمسیر اهداف این نشريه گام برداشته و رسالت خود را به بهترين شكل ممكن به انجام برسانند.                                                   

خلیل الله آقايي- سرپرست روابط عمومي امور ورزش

 

مشعل یار و یاور ورزش است

 رسانه، به عنوان ابزاری مهم در تحولات امروز بشریت، می تواند نقشی اساسی در رشد تعاملات سیستم با دنیای اطراف داشته باشد.وزارت نفت، به عنوان یکی از بازوهای مهم اقتصادی کشور، همواره موضوع رسانه را یکی از اولویت های کاری خود قرار داده که نگین فعالیت های رسانه ای این وزارتخانه، نشریه خبری_ تخصصی «مشعل» است. این نشریه، طی این سال ها جای خود را در میان مخاطبانش باز کرده و امروز که هزارمین شماره این نشریه وزین و تاثیر گذار منتشر می شود، باید گفت که کارکنان صنعت نفت، یکهزار هفته با این هفته نامه زندگی کرده اند و از اخبار حوزه کاری خود، بخصوص ورزش مطلع شده اند. در این سال ها «مشعل» یار و یاور ورزش بوده و با انعکاس اخبار ورزشی، کمک شایانی به بهبود و پیشرفت آن کرده است.این موفقیت بزرگ را به مدیرمسؤول، سردبیر و اعضای تحریریه تبریک عرض کرده و به عنوان یکی از مخاطبان همیشگی این هفته نامه، تداوم انتشار آن بخصوص به صورت کاغذی را آرزومندم.

سلیمانی، مسؤول روابط عمومی باشگاه فرهنگی - ورزشی مناطق نفت خیز جنوب